Пошуковий запит: (<.>A=Ісаєнко Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Ісаєнко Т. Критерії оціцнювання рівня моральної культури майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко // Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 2. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2010_2_17
|
2. |
Ісаєнко Т. Педагогічне регулювання взаємовідносин у військовому колективі [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 14. - С. 121-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_14_21
|
3. |
Ісаєнко Т. Виховне середовище як фактор формування моральної культури особистості [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 16. - С. 93-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_16_14
|
4. |
Ісаєнко Т. Риторика в системі підготовки фахівців із документознавства та інформаційної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко, В. Мартинюк // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 9. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_9_10
|
5. |
Ісаєнко Т. Виховання моральної культури особистості засобами мови [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 12. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_12_23
|
6. |
Мізіна О. І. Немотивовані складнонульсуфіксальні ад’єктиви з другим несоматичним компонентом на означення людини [Електронний ресурс] / О. І. Мізіна, Т. К. Ісаєнко // Лінгвістичні дослідження. - 2019. - Вип. 50. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_lingv_2019_50_18
|
7. |
Ісаєнко Т. Удосконалення мовної та комунікативної компетентності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко, О. Мізіна // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 23. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2019_23_24
|
8. |
Ісаєнко Т. Новий інтерактивний курс української як іноземної "Welcome to Ukraine" Пятковська Л. В., Пчелінцева О. Е., Деньга О. А., Ісаєнко Т. В. [Електронний ресурс] / Т. Ісаєнко // Language: codificatio, competence, communication. - 2023. - № 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lccc_2023_1_9
|
9. |
Ісаєнко Т. В. Переклад на заняттях з української мови в іншомовній аудиторії [Електронний ресурс] / Т. В. Ісаєнко // Grail of Science. - 2023. - № 32. - С. 257-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_32_46
|
10. |
Деньга О. Використання пісенного матеріалу на уроках української мови як іноземної [Електронний ресурс] / О. Деньга, Т. Ісаєнко // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 39. - С. 42-56 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_39_5 Досліджено особливості використання пісенного матеріалу у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції під час навчання української мови як іноземної студентів різних рівнів володіння мовою. Актуальність статті зумовлена недостатньою кількістю навчальних ресурсів з української мови для іноземних студентів і, водночас, перевіреною ефективністю досліджуваного типу навчального матеріалу, а отже - необхідністю розробки методики його оптимального використання. Мета роботи - створення методики використання пісенного матеріалу на уроках української мови як іноземної для студентів різних рівнів володіння мовою з фокусом уваги на відомих сучасних піснях. Методи дослідження: критичний аналіз літературних джерел; вивчення та узагальнення позитивного досвіду роботи викладачів; пробне навчання. Подано методичні рекомендації щодо використання пісенного матеріалу на уроках української мови як іноземної для вирішення таких навчальних завдань: використання пісенного матеріалу як фонетичної зарядки і для корекції вимови, використання пісенного матеріалу як мотиватора для вивчення творчості письменників та поетів, використання пісенного матеріалу у навчанні лексичного та граматичного аспектів мови. Запропоновано методику проведення повного уроку для вивчення обраної пісні, а також варіанти використання пісні "Думка" на слова Тараса Григоровича Шевченка на різних етапах вивчення мови. Акцентовано увагу на сучасних піснях, у яких музика покладена на вірші видатних класиків, наведено приклади пісень, рекомендованих для використання на різних етапах навчального процесу. Висновки: залучення пісенного матеріалу має низку важливих переваг у практиці викладання української мови іноземцям і дає змогу створити на заняттях середовище, максимально наближене до автентичних умов, зняти психологічні бар'єри, покращити мікроклімат в аудиторії, збільшити можливості іноземних студентів своєчасно та різнобічно ознайомлюватися з українськими традиціями, культурою, адаптувати студентів до мовного узусу, реалізуючи через пісенний матеріал занурення їх в автентичне українське мовне середовище.
|